matilda:fuck julia..

hahah hon är inte duktig på att upptadetra den sötnosen:*

träningen gick väl sådär SUPER med nya klubban..not,men jag måste väl börja vänja mig innan norrlands som är nästa helg! tänk att det var för cirkus ett år sen vi var där sist och vann hela skiten,det måste vi göra i år igen brudar!

nu bilre att plugga som jag har gjort timman efter min träning,fan vad mycket läxa jag har.
ska berätta nu.
Novellen som ska vara klar imorgon.
Läst lite av engelskaboken till på onsdag och skriva en sammanfattning...
Labbraport till fredag.
Recention till måndag
.

gissa hur mycket jag har gjort? typ ingenting,skärpning nu matilda!

men typ jag just nu..?

men nu ska jag hoppa i duschen kanske blir ett till inlägg innan kvällen är över.

föresten,äre idol ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0