matilda:SOMMAREN ÄR HÄR

Vaknade imorse pgr av att pappa kom inrusande i rummet och sa;
" KLOCKAN ÄR HALV 12 DU MÅSTE UT OCH SOLA! "
Såklart rusade jag upp och tog på mig bikini och låg och solade 2 minuter efter han väckt mig,jag solade ca 30 min och har redan en ful rand på fel ställe....
Jag måste snabba mig och äta sen ut och sola/bada.


Julia kommer snart hoppas jag.Jag tror vi ska och bada hos emelia i hennes cleana pool,hör av er om ni vill joina!!
Äre bara jag som tycker att julia borde skriva mer?...
aja hon gör väl det senare idag,ha en bra dag♥


Kommentarer
Postat av: Kempe

Badfreaks =)

2009-06-18 @ 14:27:04
Postat av: rebecka

ja, jag visste inte vars vi var men jag såg endå ju :]<3

2009-06-18 @ 15:30:57
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: anonym

:$

2009-06-18 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0