matilda:solsolsol

Idag blev det inte som planerat,eller jag och julia for ner till älven vid 2.
Då kom rebecka och antonia,fast dom for nästan direkt. Men det var trevligt endå under tiden dom var med.
Sen kom emelia och sandra hägg,vi softade där ett tag,sen drog vi till bersan och for till oskar.
Där hoppade vi sturr3 osv, vid 4 tyckte mamma att jag och julia skulle hem och äta vofflor.
Så vi for,när vi kom hem såg jag att jag fått en telefonräkning på 1150 kr?? helt sjukt,men det blev emotime då.
Sen var jag allmänt deppig vid maten,sen blev jag på bättre humör och nu är jag happy igen.

här kommer lite bilder från idag.
 
 

nu ska jag gå och bada min hund och ge henne mat osv.
sen blire att vara med anna,lisa och julia.
pusss♥


Kommentarer
Postat av: wtf

GRABBE ?!?!!?! :O

2009-06-18 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0