matilda:perfaaa

Jag ska ta och berätta min underbara kväll för er!
kvällen för mig började klockan 5,jag julia robin och martin for på dallas och åt,sen drog vi till ica där jag träffade lisa och lowan,efter ett tag kom rebecka med  ögonbindeln på ögonen(vi skulle fira henne) och hon gick med anna och antonia,vi körde moppe till atorp där fanny jenny matilda mo emmy befann sig med tårta.
Efter vi ätit i nån timma tog vi mopparna och körde till brännan,på vägen dit hända en sak som jag inte ska ta upp här.
Men de funka,när vi kom dit träffade vi massa folk och drog och spelade fotboll.
vid 10 for jag och rebecka förbi mobacken där vi träffa nåra sen skjutsade jag hem henne till myckle och sen for jag hem.
Nu sitter jag alltså här med en fetgodis påse breve mig och är glad fast jag veinte varför.
men iallfall bilder från kvällen kommer senare.




OCH GRATTIS,sunnanå som vann över burträsk med 9-2(?) ni är bäst älsklingar<3<3

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Burträsk tjejerna var gode sura :D haha

2009-06-17 @ 23:16:09
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: rebecka

FÖRLÅT MATILDA!! <3<<3<3<3

2009-06-17 @ 23:21:02
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: bodåSpelare

HAHAHAHH, synd att ni förlorade emot oss,

lite sura ni såg ut att vara efter matchen hade varit.. ni trodde att ni skulle vinna men nejnej, vi vann med 3-2;D

2009-06-18 @ 00:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0