matilda:HEMMA

Hejsan alla söta människor,nu är jag "entligen"hemma. Skulle gärna stannat i julias stuga hur länge till som hellst.
Men iallafall,vi kom dit vid ca halv 11 i måndags,då åt vi godis och såg film,vi vaknade först halv 11 dagen efter,men somnade om till 1,då kändes det som att dagen var förstörd,men inte de inte,vi gick ut och solade osv. Vid halv 4 vandrade vi ca 5km till en hamn,där vi solade och jag badade. När vi kom till stugan igen åt vi tacos och chokladpudding,sen gick vi ut och tog massa bilder,då blev de ett litet kvällsdopp oxå........och så försökte få ut båten så vi kunde fiska,men ickesanicke,det gick inte. Så vi gick in och såg film och åt chips.
Igår vaknade vi halv 11,eller jag dampade tills dom gick upp,vi solade hela dagen,badade och åt. Vid hlav 5 kom johan och då tog jag och julia n hans moppe och körde till frostkåge där vi träffade min saknade sofie<3<3<3
Sen köpte vi en stor ostkrokspåse.
När vi kom tillbaka åt vi middag och vilade sen for vi ut och fiskade,JAG FICK 1  FISK!!! de var de enda,men de var mysigt endå. Efter ett tag for vi hem igen och såg lite av en film sen gick vi och la oss. Idag vaknade vi halv 11 igen,julia var borta så jag gick in i storstugan(vi sov i sovstugan) där låg julia,hon hade gått upp 5 och pratat med johan till 8 sen somnat i soffan. Men tillslut fick jag upp henne med,vi solade och badade och hade  hur skoj som hellst idag.
Pappa kom och hämtade oss just efter halv 6 ....  det här måste vi göra om tjejer!!!!!1

bilder kommer sen!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0