matilda:gumms

Kvällen spenderades med några av mina älsklingar,Fanny johanna och julia noren.
Jag for till mormor och fikade där. Jag fanny och johanna träffades på sunnanåskolan vid halv 8 då for vi till norén och sen vidare på ica där vi köpte fika. När vi köpt fikat for vi till julias altan och fikade,sen gick vi hit och satt vid datorn osv.
FANNY noppade mina och johannas ögonbryn :]..Tack fannygumman<3<3

imorgon blire vb ica match och att sova i en stuga.
Nu ska jag kolla på tv och vara social med folket på msn.
PPUSS

Kommentarer
Postat av: anna

Sv: JA :O

2009-06-22 @ 00:17:55
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: anonym

:$

2009-06-22 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0