matilda:godmorgon alla barn

Jag sitter här i bikini och håller på göra nudlar. Jag vaknade för ciruks 30 minuter sedan,då gick jag ut och solade,men synd att det kom ett bamsemåln...

Men  nu har jag tänkt berätta om gårdagen. När jag kom till bonstan träffade jag linnea och hennes vän,vi gick och kollade runt sen fikade vi. Efter vi fikat gick vi och såg några som sjöng,dom var sjukt bra!
Undertiden dom sjöng kom julia.
Efter det gick jag och köpte en korv och julia en dricka och de andra flickorna varsin klubba.
SEN ÅKTE VI TÅG. wihoo så roligt...
vid halv 3 for jag och julia på ica och var tjocka.
  
så såg alltså min dag ut igår,kvällen berättade jag ju i förra inlägget.
Nu måste jag snabba mig och äta nudlarna innan dom hinner kallna.
Ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0