matilda:falkan

helloo,haft någon haft en bra dag ?
Det har iallfall jag,idag blev det en stekar dag igen. Jag doppade mig i falket för typ 3dje gången,eller  1 gång har jag blivit nerdragen av nåra busar i klassen,fast då blev vattnet bara till naveln typ sen en gång doppade jag mig till just under brösten och idag till hakan typ,är stolt.
Men iallafall jag och emelie åkte dit med julia och anna sen kom robin,vi fika lite gokaker oxå.
solbränd i ansiktet?söt älsklii

Ikväll blire att vara med fanny,jag kanske far en sväng förbi momme oxå.
om någon har lust att vara med mig och fanny kan ni höra av er till 0768227096. Vi har moppar så vi kan komma vars som hellst :] :]

Kommentarer
Postat av: anonym

:$

2009-06-21 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0