matilda:busbusbus




Just nu sitter jag här med julia anna och lisa i mitt rum,eller ja jag sitter vid datorn,julia fotar anna och lisa som lockar annas hår. HEHE och så skrattar vi alla.
Kvällen började med att jag och julia träffade dem vid  ica typ halv 8 vi köpte en pigelin till mig,for och körde lite moppe,och vi hamnade på norrvalla,där vi träffade majao hon sa att vi skulle fara till falkan,eftersom jag bor där i närheter drog vi förbi där,de var massa roligt folk,men de blev kallt så vi for hem till mig och åt lite glass.
 
     

Kommentarer
Postat av: anna

HAHHAAHA ÅÅÅHÅ fyfan för bilden :$<33<<

2009-06-18 @ 23:45:58
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: liiisa

hihhihi finfina bilder!!!<3

2009-06-18 @ 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0