matilda: om mig själv



Jag tänkte att jag kan berätta lite om mig själv för jag har endå inget bättre för mig.

Jag heter sara matilda carlsson,är 15 år,fyller 16år 9 januari nästa år.
Jag spelar fotboll och innebandy,det är det bästa som finns.
Efter sommarlovet ska jag börja 9an på sörböle,jag tror vi kommer heta 9g(?)
Jag älskar min klass hur mycket som hellst NI ÄR BÄST<3
Mina älsklingar(minavänner)är oxå det bästa som finns,hade jag inte haft er skulle jag inte överleva 1 dag.
Jag gillar som sagt att vara med vänner,sporta,kolla på snygga magar,sommarn,sporta,åka snowboard och umgås med familjen.
Det jag inte gillar är när jag bråkar med mina föräldrar/vänner eller när de händer något hemskt framför mina ögon

Jag har en mamma och pappa som jag älskar hur mycket som hellst,fast är inte så bra på att visa det.
Jag har också 2 bröder,de är inte mina riktiga,fast vi räknas som det. Ni är söta<3
Min mormor röker,så hon kommer dö inom en kort tid och min farmor och farfar bor på landet i gumboda(halvägs till umeå)
Min morfar vet jag inte mycket om,jag träffade han i påskas första gången.
På min pappas sida bor några i tyskland,eler min faster flyttade dit när hon var ca 20 år och sen skapade hon familj där,så jag har 3 kusiner i tyskland.
Min lillkusin emelie,som jag lär skriva mycket om för hon bor här rätt ofta. Hon har 2 bröder och hennes mamma kommer från canada.

När jag blir stor hoppas jag att jag blir frisör,det är väl mitt mål i livet.
Fast nu har jag bara 4 vgn, i so slöjd idrott och bild,så jag lär ju inte kunna bli frisör,men man ska inte ge upp för tidigt.
Så här brukar jag tänka när jag är deppad " man ska kämpa som mest när det är som tyngst " och jag brukar lyssna på "var ligger landet där man böjer bananerna"
Följ de råden,jag lovar,det funkar!


aja som ni ser så funkar mitt liv. Nu ska jag busa lite skriver kanske 1 inlägg innan jag ska sova.
kram♥

Kommentarer
Postat av: random

så jävla snygg matilda c e asså shit jag dör

2009-06-18 @ 02:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0