julia: då skriver jag om mig själv!


har ingen ny bild... men den får duga!

Nu tänkte jag också berätta lite om mig själv det kanske är bra att veta om båda.
jag heter i allafall Julia Linnea Maria Larsson
jag bor med min familj på anderstorp jag har 2 bröder som heter Hampus och Adam
en mamma och en pappa såklart som heter Annelie och Robert

På Fritiden umgås jag mke med vännerna och sportar mke spelar innebandy i Hammarängen 95/94
men funderar på byta lag till Matildac lag till ibs 95/94 tror jag det heter.
med mina vänner brukar jag göra massor med saker sola bada,skider,dator shoppa mm.

Jag går somsakt på samma skola som matilda fast i 7a fast ska byta till 8 nånting jag vet inte vad vi kommer heta
men vi har en stor klass som jag gillar oftast.

jag gillar inte att bråka och slåss med mina kompisar och familj!

jag vet inte vad mer jag ska skriva om här ni lär endå få veta en heldel!
puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0